FOTA (Firmware over the Air)* - "ауа арқылы" (Firmware over the Air) бағдарламалық жасақтамасыз етілімін қашықтан жаңарту.
* FOTA (Firmware over the Air) - клиентке Renault EASY LINK мультимедиалық жүйесін автокөліктің телематикалық модулі арқылы қашықтан жаңартуға мүмкіндік беретін технология.
FOTA - бұл клиент азғантай ғана қатысатын бағдарламалық қамтамасыз етілімді жаңартудың жеңілдетілген әрі жылдам әдісі:
Бірінші жаңарту 283C30079R бағдарламалық жақатама нұсқасы бар кіріктірілген навигациясы бар EASY LINK мультимедиалық жүйесіне қатысты және жүйенің бағдарламалық жасақтамасына (картографияны жаңартпай-ақ) қатысты
Жаңарту келесілерге мүмкіндік береді::
FOTA көмегімен жаңартқаннан кейін бағдарламалық қамтамасыз етілімнің өзекті нұсқасы — 283C34777R (EASY LINK жүйесі үшін кіріктірілген навигациясы бар).
Сіз EASY LINK мультимедиалық жүйесі үшін бағдарламалық жасақтаманың соңғы жаңартуын дилер тарапынан ешқандай әрекет жасамай (ДО-ға хабарласудың қажеті жоқ) және арнайы ІТ-дағдыларынсыз ала аласыз. Жүйені жаңарту фондық режимде "ауа арқылы" жүргізіледі. Бұл ретте жаңарту процесі қосылған смартфонның интернет-трафигін пайдаланбайды.
Бағдарламалық қамтамасыз етілімді жаңартуды жүктеуді жүйе фондық режимде жүзеге асырады. Қозғалтқышты тоқтатқаннан кейін EASY LINK мультимедиалық жүйесі орнатуды растауды сұрайды.
FOTA жаңартуы EASY LINK мультимедиалық жүйесі орнатылған Renault автокөліктеріне қатысты
Бағдарламалық қамтамасыз етілімнің ағымдағы нұсқасы туралы ақпарат мультимедиа жүйесінің мәзірінде қолжетімді. "Ақпарат" —> "жүйе" —> "Бағдарламалық жасақтаманы жаңарту" түймешесін басыңыз.
283C30079R бағдарламалық жасақтама жүйесі үшін кіріктірілген навигациясы бар EASY LINK-те жаңартудың екі нұсқасы бар:
1. FOTA жаңарту.
2. Renault ресми дилерлік орталығына сапар кезінде жаңарту.
Жаңартылғаннан кейін кіріктірілген навигациясы бар EASY LINK жүйесіне 283C34777R бағдарламалық жасақтама нұсқасы орнатылуы керек.
FOTA жаңарту Renault EASY LINK жұмысын бұзбайды. Жаңарту автокөлік тоқтаған кезде жасалады, қозғалтқыш өшіріледі (мультимедиа жүйесінің "ұйқы" режимі).
Иә, "кейінірек" опциясын таңдау арқылы жаңартуды кейінге қалдыруға болады.
Жоқ. Жаңартудан бас тартқан жағдайда жүйе бағдарламалық жасақтаманың ағымдағы нұсқасын сақтайды.
Бағдарламалық жасақтаманы жаңартуды орнату расталмаса (кейінірек түймешесі басылған немесе ешқандай нұсқа таңдалмаған), бағдарламалық жасақтаманың ағымдағы нұсқасы мультимедиа жүйесінде сақталады. Содан кейін жаңартуды қолмен іске қосуға болады, ол үшін "Жаңартуларды тексеру" мәзірінің тармағын пайдаланыңыз.
Кез келген Renault ресми дилерлік орталығына жүгіне аласыз.
Renault ресми дилерлік орталықтарының тізімі мен мекенжайларын мына сілтеме бойынша таба аласыз: https://www.renault.kz/find-a-dealer
FOTA жаңарту қашықтан жүзеге асырылады және сізден қандай да бір әрекетті немесе дилерлік орталыққа баруды талап етпейді.
Renault қауіпсіз өнімдерді әзірлеуге ұмтылуда, бұл үшін жеке киберқауіпсіздік бөлімі құрылды. Сондай-ақ біз жаңа өнімдерді тексеру және сынақтан өткізу үшін өзге ел сарапшыларын үнемі тартып отырамыз және "қосылған" автокөліктердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін техникалық шешімдерімізді үнемі бейімдейміз.
FOTA аясында Renault жіберген барлық контентті киберқауіпсіздік бөліміміз тексереді.
Уақыт жаңартылатын компоненттің мөлшеріне байланысты. Жаңарту 10-20 минут аралығында созылуы мүмкін, нәтижесін қозғалтқыш тоқтағаннан кейін 45 минут өткен соң тексеруге болады.
Процестің орындалу индикаторы бағдарламалық қамтамасыз етілімнің жүктелуін және орнатылуын бақылайды.
Бағдарламалық жасақтаманы жаңарту:
FOTA көмегімен автокөлікте бір жаңарту іске қосылуы мүмкін. Егер бірнеше науқан күту режимінде болса, олар бір уақытта емес, бір-бірден орындалады.
Иә, жүйе бағдарламалық қамтамасыз етілімнің ескі нұсқасымен жұмыс істей береді.
EASY LINK жүйесі жаңарту аяқталғаннан кейін ғана жұмысын жалғастырады.
Жаңартудан кейін жүйе пайдаланушыға бағдарламалық жасақтаманы жаңартудың сәтті немесе сәтсіз орнатылғаны туралы хабарлама береді. Қате болған жағдайда жүйе бағдарламалық жасақтаманың жаңартуын қайта орнатуға келісім сұрайды.
Бағдарламалық жасақтаманы орнатудың үш талпынысы бар. Егер осы үш талпыныстың бәрінде жүйе бағдарламалық жасақтаманы жаңарта алмаса, пайдаланушы Renault-ның кез келген ресми дилерлік орталығына хабарласуы керек.
Renault ресми дилерлік орталықтарының тізімі мен мекенжайларын мына сілтеме бойынша табуға болады: https://www.renault.kz/ask-dealer
Егер автокөлікте "Деректермен алмасу" қызметі өшірілсе, EASY LINK жүйесі бағдарламалық жасақтаманы жүктей алмайды және орната алмайды. Бұл ретте пайдаланушыға бағдарламалық қамтамасыз етілімді жаңарту қажеттілігі туралы хабарланбайды. Мультимедиа жүйесі бағдарламалық жасақтаманың ағымдағы нұсқасында жұмысын жалғастырады.
EASY LINK жүйесі үшін:
1. Жаңартулар жүктеледі және фондық режимде орнатылады.
Ескерту: егер пайдаланушы жүктеу барысында көліктен кетіп қалса, жүктеу процесі деректерді жоғалтпай, әрі қарай жалғасады.
2. Қозғалтқышты жүктегеннен және өшіргеннен кейін EASY LINK экранында пайдаланушының бағдарламалық қамтамасыз етілімді жаңартуды растауы үшін қалқымалы хабарлама пайда болады.
Үш нұсқасы бар
-> Егер "Иә" түймешесін бассаңыз, орнату басталады (қозғалтқыш өшірілгеннен кейін). Сіз көліктен шығып кете аласыз, жүйе өздігінен ұйқы режиміне кетіп, жаңа нұсқаға дейін автоматты түрде жаңартылады.
-> Орнатқаннан кейін және қозғалтқышты келесі іске қосқан кезде EASY LINK дисплейінде жаңарту күйі көрсетіледі (сәтті немесе сәтсіз болғаны):
жаңарту сәтті аяқталды,
жаңарту қате.
- > Қате болған жағдайда жүйе бағдарламалық жасақтаманы жаңартуды қайта орнатуға келісім сұрайды. Егер жүйе үш рет (әрекеттердің ең көп саны) бағдарламалық жасақтама қондырғысын орната алмаса, Renault-ның кез келген ресми дилерлік орталығына жүгіну керек.
Renault ресми дилерлік орталықтарының тізімі мен мекенжайларын мына сілтеме бойынша табуға болады: https://www.renault.kz/find-a-dealer
- > Егер "Кейінірек" түймешесін басу арқылы жаңартуды кейінге қалдырсаңыз немесе ешқандай әрекет жасамасаңыз, қозғалтқышты өшірген сайын EASY LINK дисплейінде қолжетімді жаңарту туралы хабарлама пайда болады (FOTA-ны жаңарту бойынша науқан әрекеті аяқталғанға дейін).
Ескертпелер:
- > Егер "Ақпарат" түймешесін бассаңыз, ұсынылған жаңартудың сипаттамасымен таныса аласыз.
Иә, фондық жаңартуды орнату кезеңінде клиент екі хабарлама алады (pop-up):" "Орнату" және "Орнату аяқталды".
Содан кейін пайдаланушы қозғалтқышты өшірген кезде экранда жүйені жаңарту орнатуға дайын екендігі туралы хабарлама пайда болады. Пайдаланушы орнатуды бастай алады ("Иә" түймешесін басу арқылы) немесе оны кейінге қалдыра алады ("кейінірек" түймешесін басу арқылы).
Қажет болса, пайдаланушы ұсынылған жаңартудың мазмұнымен таныса алады ("Ақпарат" түймешесін басу арқылы).
Ескертпе: қолжетімді жаңарту туралы хабарлама қозғалтқыш әрбір тоқтаған сайын (FОTA-жаңарту жөніндегі науқан әрекеті аяқталғанға дейін) жүргізіледі.
Орнату аяқталғаннан кейін операцияның аяқталғаны туралы хабарлама пайда болады ("Жаңарту сәтті аяқталды" немесе "Жаңарту қате").
Пайдаланушы жүйені жаңартуды белгісіз мерзімге кейінге қалдыра алады.
Жаңарту сұранысы қозғалтқышты тоқтатқаннан кейін әрдайым EASY LINK жүйесінің экранында көрсетіледі.
Егер пайдаланушы жүйені жаңартуды іске қосу туралы үш хабарламаны жіберіп алса, ол кейін жаңартылмайды. Содан кейін жаңартуды орындау үшін Renault ресми дилерлік орталығына хабарласу керек болады.
Renault ресми дилерлік орталықтарының тізімі мен мекенжайларын мына сілтеме бойынша табуға болады: https://www.renault.kz/find-a-dealer
Иә, EASY LINK бағдарламалық қамтамасыз етілімінің қазіргі нұсқасымен жұмыс істеуді жалғастырады.
Ескерту: FOTA жаңартуы көлік құралының қозғалтқышы өшкен кезде, ал EASY LINK жүйесі "ұйқы режимінде" болған кезде пайда болады.
Бұл жағдайда жаңарту тоқтатылады. Ол байланыс қалпына келтірілгеннен кейін қайта басталады.
Жүйе бағдарламалық қамтамасыз етілімнің алдыңғы нұсқасында жұмыс істеу қабілетін сақтайды.
Шектеу - 300 Мб. Жүйелік жаңартулар бағдарламалық жасақтаманың жоғарғы деңгейлерін жаңартумен шектеледі және құрылғыны қайта жүктеуді немесе ақаулықтарды жоюды қажет етпейді.
Егер бағдарламалық жасақтаманыі жаңарту қолжетімді болса, хабарлама қозғалтқышты өшірген сайын EASY LINK экранында пайда болады.
Дилер бағдарламалық жасақтаманы арнайы дилерлік бағдарлама арқылы жаңартуға болатындығын тексере алады.
Жаңартуларда жүйені түзету және оның жұмысын жақсарту болады. Мысалы: телефонның үйлесімділігі, қажет болған кезде интерфейсті аудару немесе өзгерту және т. б.
Иә, ол да смартфон сияқты.
Нұсқасына байланысты: жедел жад - 1-ден 2 ГБ-ға дейін, флэш-жад — 8-ден 32 ГБ-ға дейін.
EASY LINK-те алты профиль бар (профильдерді жасау немесе жою мүмкін емес). Бес жеке профиль құпия сөзбен қорғалуы мүмкін және бір бекітілген профиль (қонақтық) қолжетімді болады.
Ескертпе:
Кез келген профильге өтіп, "Өзгерту" түймешесін басыңыз.
"Жалпы" қосымша бетте профиль атауы мен кескінін өзгертуге болады: ағымдағы профильге қатысты атын өзгерту үшін "Атын өзгерту" түймешесін басыңыз, профиль суретін өзгерту үшін "Суретті өзгерту" түймешесін басыңыз. Клиенттер қолжетімді суреттердің біреуін таңдай алады немесе USB-жинақтаушысын қосу арқылы импорттай алады.
"Баптаулар" қосымша бетінде келесі баптауларды өзгертуге болады: тілді, сайттың басты бетіндегі виджет нобайын, дисплейді.
Ескертпе:
Егер сіз қате кодты қатарынан 3 рет жазсаңыз, мультимедиалық жүйе профильді 60 секундқа бұғаттайды. Профиль бұғатталғанға дейін он әрекет бар.
"Қонақ" профилі құпия сөзсіз қолжетімді.
Автокөліктің жабдығына байланысты пайдаланушы "Баптау" мәзірінде басқа параметрлерді баптай алады:
MULTI SENSE, атмосфералық жарықтандыру, жүргізуші отырғышының қалпы және сыртқы артқы көрініс айналары,
радио,
навигация, көру тарихы, таңдаулылар.
Все, что Вам нужно для спокойствия и уверенности за рулем!
Наличие гарантии – уверенность в будущем. Гарантия Renault избавляет наших клиентов от хлопот и делает их жизнь проще.
Покупая автомобиль Renault, Вы также приобретаете гарантию нашего дружественного отношения к Вам, так как наша цель – Ваша удовлетворенность. Наши приоритеты – соблюсти Ваши интересы, подарить Вам чувство защищенности и обеспечить удовольствие от владения автомобилем.
Обращаясь в официальный сервис за гарантийным ремонтом, Вы будете уверены, что на Ваш автомобиль установят только оригинальные запасные части Renault, а работы будут выполнены в соответствии с одобренными методами ремонта. Сотрудники дилерских центров - профессионалы, обладающие знаниями и опытом, которые компания Renault накопила за столетие своей истории.
Обслуживание в официальном сервисе Renault – гарантия Вашего спокойствия.
Гарантийные обязательства действуют в отношении автомобилей, проданных, зарегистрированных и находящихся в эксплуатации на территории России, Казахстана, Белоруссии, Кыргызстана, Армении:
Гарантия распространяется на неисправности, вызванные качеством материалов или нарушениями технологии изготовления. На отдельные составные части и детали гарантия может применяться ограниченно по пробегу и времени эксплуатации автомобиля:
- 40 000 км: Механизм сцепления, диск сцепления, выжимной подшипник сцепления;
- 40 000 км или 2 года (до достижения одного из двух пределов): Передние и задние амортизаторы.
Гарантия не распространяется на:
Перечисленные условия не являются исчерпывающими и носят информационный характер.
Условия гарантии для Вашего автомобиля Renault проверяйте в сертификате, полученном при покупке автомобиля.
Также для консультации по вопросам гарантии Вы можете обратиться к любому официальному дилеру Renault в Казахстане.
Дополнительную информацию можно получить в любом официальном дилерском центре Renault на территории Казахстана или в Центре поддержки клиентов Renault Россия по телефону:
+7 (495) 775-48-48 (круглосуточно). За звонок из Казахстана может взиматься плата.
Учитывая, что автомобиль является технически сложным транспортным средством, то выявление неисправности дистанционно не представляется возможным.
Для определения гарантийного случая Вам необходимо обратиться в ближайший официальный дилерский центр Renault, в котором специалисты проведут осмотр и/или диагностику автомобиля, и далее только по результатам возможно будет определить необходимость и вид требующегося ремонта, а также получить заключение о причинах возникновения неисправности.
Гарантия действует на территории России, Беларуси, Киргизии, Монголии, Грузии, Армении, Азербайджана. Другие страны самостоятельно определяют политику по отношению к автомобилям из других регионов.
Автомобиль является технически сложным транспортным средством, и поэтому особенность заказа запасных частей Renault заключается в персонализированном подборе на основании VIN с помощью специального электронного каталога запасных частей и технической документации Renault. В некоторых случаях для определения корректного каталожного номера может потребоваться даже точечный осмотр автомобиля.
В связи с этим, информация о каталожных номерах запасных частей и возможных взаимозаменах деталей/элементов/узлов автомобилей не доступна консультанту Центра поддержки клиентов Renault Россия.
Поэтому подбор и последующий заказ запасных частей, аксессуаров и оборудования для Вашего автомобиля Renault рекомендуется производить через официальный дилерский центр Renault непосредственно с участием мастера-приемщика и/или менеджера по запасным частям и аксессуарам. Сотрудники дилерского центра прошли специальные обучения и работают с программами и технической документацией, которые позволяют подобрать необходимую запасную часть с верным каталожным номером.
Сотрудники официального дилерского центра Renault помогут Вам не только подобрать необходимые запчасти или аксессуары, а еще проинформируют о стоимости, наличии на складе и сроках поставки.
Мы также рекомендуем адресовать ближайшим к Вам официальным дилерам Renault запросы по темам:
Как такого каталога запасных частей, доступного для передачи клиентам, не существует.
Автомобиль является технически сложным транспортным средством и поэтому особенность заказа запасных частей Renault заключается в персонализированном подборе на основании VIN.
Для корректного подбора необходимой запчасти может потребоваться как точечный осмотр автомобиля, так и использование дополнительной технической документации Renault.
Рекомендуется производить подбор и последующий заказ запасных частей, аксессуаров и оборудования для Вашего автомобиля Renault через официальный дилерский центр Renault непосредственно с участием мастера-приемщика и/или менеджера по запасным частям и аксессуарам. Сотрудники дилерского центра прошли специальные обучения и работают с программами и технической документацией, которые позволяют подобрать необходимую запасную часть с верным каталожным номером.
Сотрудники официального дилерского центра Renault помогут Вам не только подобрать необходимые запчасти или аксессуары, а еще проинформируют о стоимости, наличии на складе и сроках поставки.
Автомобиль является технически сложным транспортным средством, и поэтому особенность заказа запасных частей Renault заключается в персонализированном подборе на основании VIN с помощью специального электронного каталога запасных частей и технической документации Renault. В некоторых случаях для определения корректного каталожного номера может потребоваться даже точечный осмотр автомобиля.
Поэтому подбор и последующий заказ запасных частей, аксессуаров и оборудования для Вашего автомобиля Renault рекомендуется производить через официальный дилерский центр Renault непосредственно с участием мастера-приемщика и/или менеджера по запасным частям и аксессуарам. Сотрудники дилерского центра прошли специальные обучения и работают с программами и технической документацией, которые позволяют подобрать необходимую запасную часть с верным каталожным номером.
Если Вам известен каталожный номер запчасти, то информацию по его наличию или сроках поставки в дилерский центр вам смогут сообщить сотрудники любого официального дилерского центра Renault в Казахстане, к которому вы обратитесь.
Проверить информацию о датах прохождения ТО можно в сервисной книжке Вашего автомобиля (если первый владелец приобрел его до 2014 года) или в руководстве по эксплуатации на страницах: Регистрация технического обслуживания и Подтверждение ремонта для сохранения антикоррозийной гарантии (после 2014 г.).
Более подробная информация о ремонтах Вашего Renault содержится в архиве и/или базе данных официального дилера Renault, производившего данные работы.
Принимая во внимание, что официальные дилеры Renault - это отдельные юридические лица, выступающее как коммерческие партнеры Renault , и в то же время, осуществляющие самостоятельно свою коммерческую деятельность на территории Республики Казахстан, поэтому управление документооборотом производится ими самостоятельно.
Поэтому для восстановления архива (заказ-нарядов, актов выполненных работ и пр.) необходимо обратиться в Ваш дилерский центр Renault, где проводились технические обслуживания и ремонты Вашего Renault с письменным запросом на возможное восстановление документов.
Все рекомендации по регулярному техническому обслуживанию каждого автомобиля Renault содержатся в документе «Карточка техобслуживания и гарантии», выдаваемом в момент покупки автомобиля. Они адаптированы к условиям эксплуатации автомобилей в Казахстане. Информацию о стоимости ТО для вашего автомобиля вы можете узнать, обратившись в официальный дилерский центр Renault.
Подробности программы для Вашего автомобиля, пожалуйста, уточняйте у сотрудников Вашего официального дилерского центра.
С подробной информацией также можно ознакомиться на сайте www.renault.kz в разделе «Владельцам» - «Сервис и обслуживание».
Сервисные предложения для автомобилей гарантийного и постгарантийного периода: https://www.renault.kz/ru/for-owners/service-offers.html
Процедура технического обслуживания имеет своей целью профилактические работы, минимальный комплекс работ по обслуживанию исправного автомобиля, что существенно снижает риск его поломки в ближайшем будущем. В программу ТО обязательно включены проверка деталей, замена и долив эксплуатационных жидкостей и т.д. Выполняемые операции и периодичность технического обслуживания транспортного средства указаны в документации по техническому обслуживанию и гарантии (карточка техобслуживания и гарантии).
Подробности программы для Вашего автомобиля, пожалуйста, уточняйте у сотрудников Вашего официального дилерского центра.
Сервисные предложения для автомобилей гарантийного и послегарантийного периода: https://www.renault.kz/ru/for-owners/service-offers.html
Покупка автомобиля Renault сопровождается выдачей руководства по эксплуатации на данный автомобиль.
Для текущего модельного ряда руководство по эксплуатации доступно в разделе Владельцам – Инструкции: https://www.renault.ru/manuals.html
*Для ряда моделей, производство которых прекращено, наличие руководства по эксплуатации в электронном архиве не гарантируется.
Обращаем Ваше внимание, что руководство по эксплуатации содержит описание модели, основанное на ее технических характеристиках, существующих на момент написания документа. Руководство охватывает все виды оборудования (как серийного, так и дополнительного), устанавливаемого на автомобили данной модели, однако его наличие на Вашем автомобиле зависит от комплектации, выбранных опций и страны поставки.
Также в руководстве Вам может встретиться информация об оборудовании, которым предполагается оснащать автомобили в течение ближайшего года.
Для клиентов Renault доступны следующие программы помощи на дорогах: Assisstance (Ассистанс) и Renault Assistance+ (Ассистанс +)
Телефоны для вызова эвакуатора:
Россия: 8-800-200-09-10
Москва: +7 495 721-90-90.
Описание программ доступно по ссылке: https://www.renault.ru/renault-assistance.html
Renault сотрудничает с несколькими поставщиками охранных систем. Чтобы подобрать оптимальную систему для вашего Renault обратитесь в официальный дилерский центр Renault , где специалист по дополнительному оборудованию поможет с подбором оптимальной сигнализации для вашего автомобиля и ваших потребностях.
Возможные размеры закрытого багажника — 380 литров, 480 литров и 630 литров. Ознакомиться с продукцией вы можете ссылке: https://www.renault.kz/ru/services/accessories.html